Labban:"inte för att nån av dem egentligen är dåliga" jo det är just det som är säger jag ... framförallt EP verkar ju bara bli sämre och sämre ju längre säsongen går. Är ju som natt och dag om man jämför med början på säsongen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
jo det är just det som är säger jag ... framförallt EP verkar ju bara bli sämre och sämre ju längre säsongen går. Är ju som natt och dag om man jämför med början på säsongen.