Bragd-Birger: Och återigen för protokollet tog jag otrolig höjd denna gång och sa att Timrå BARA har sig själv att beskylla. Men tycker man kan ha två tankar i huvudet samtidigt och ändå ge en känga till domarna som var urkassa.
Det tar inte bort de faktum att vi enbart har oss själva att beskylla för gårdagens katastrofinsats.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det tar inte bort de faktum att vi enbart har oss själva att beskylla för gårdagens katastrofinsats.