Tror fan det kom en liten tår i mitt öga när Bulla klev ut på isen efter den sköna intervjun...
Den stiliga tröjan han bär, den skulle jag lätt pynta en lax för som replika. Jag skulle också ge mig fan på att sy dit två liggande konsum-åttor på armarna.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tror fan det kom en liten tår i mitt öga när Bulla klev ut på isen efter den sköna intervjun...
Den stiliga tröjan han bär, den skulle jag lätt pynta en lax för som replika. Jag skulle också ge mig fan på att sy dit två liggande konsum-åttor på armarna.
Bulla är och förblir en legend!!!
Kämpa Timrå!