Jåkkinen: Jo absolut. Tänker mest att man sett i statistiken att de förlorat skotten rätt stort ett par ggr men att Juel spikat igen med. Klyschigt att säga men en bra defensiv vinner ju mästerskap sägs det. Tror det ligger en del i det ändå. Stäng ner förstakedjan så är de lite mer behagliga vill jag påstå.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Klyschigt att säga men en bra defensiv vinner ju mästerskap sägs det. Tror det ligger en del i det ändå.
Stäng ner förstakedjan så är de lite mer behagliga vill jag påstå.