Jåkkinen: Ja, men det här blev ju en ganska trivsam lördag ändå. Mindset innan match: säker på torsk. Läskiga och kulturlösa Växjö på besök och hyllning av Timrå-legendar innan. Som upplagt för plattmatch deluxe.
Men ändå: disciplinerat och strukturerat spel där alla chippade in. Tyckte att Timrå gjorde en "Växjö" på Växjö. Det vill säga: tålamod, tålamod och lite mer tålamod. Det och ett PP som var topp notch.
Hehe närå, Fröberg skall ha en eloge till att han säsong efter säsong lyckas träffa rätt på spetsen. Sen Filander som verkar vara grym på att få ut mycketbav sitt material. I ett slutspel kan allt hända och ett Oskars som har allt att vinna kan blir riktigt läskiga, helt klart.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer