Det spelar ingen roll om man stuvar om i kedjorna eller inte, det blir samma gnäll ändå, antingen blir det snack om hela havet stormar och ingen kontinuitet eller så blir det att allt rullar på och ingen gör något åt det. Sanningen ligger väl att man inte har harmoni i laget och prestationsångest, för när man släpper in 6 mål i en period och tappar det helt fullständigt så är det inte omstuvningar i laget eller kontinuteten som är felande, en mental coach skulle kanske vara bra.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.