Resultaten gick med oss. Men det blir oerhört tufft ta 6e platsen då både HV och Färjestad inte har något att spela för i sista omgången. Möjligtvis Färjestad som har sämre målskillnad än Örebro
Labban: Om inte Frölunda eller Oskarshamn förlorar och vi vinner mot Rögle blir det så att om Luleå tar poäng får vi möta Rögle i åttondelen istället för Luleå. Men vi siktar på kvarten direkt. Snälla Färjestad vinn hemma mot Frölunda
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.