bar mofftak: Ja andra bullar idag!💪👍👊 Bra första o Lander är härföraren! Alvarez jobbar på riktigt bra tycker liksom många andra 👍 Men gärna att Pettersson kommer igång. Och tycker Erixon har det lite tungt. Fortsätt så här nu! 💪 Och bra tryck här i ladan!
Att Pääjärvi med 2 min kvar vänder tillbaka ner vid en brytning i mittzon och tar en fjärde kampvända i offensivt hörn känns talande. Bättre glöd idag!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer