Simmalugnt: Handlar inte om att han förlorade matchen åt oss. Det handlar om att han inte vann matchen. Hade Enroth stått i våran bur den här matchen är jag tämligen övertygad om att vi vunnit. JJ har lidit av att inte fått någon konkurrens i målet och när väl andramålisen fått stå och gjort en bra insats så har han ändå vetat om att ”Det är bara en match i båset” Han måste steppa upp nu och vara den keeper han kan vara.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.