newtonian: Tråkigt att vi inte imponerar på dig. Just det är ju ngt som vi jobbat med länge och våra utvecklingsplaner har just ditt tycke som ledstjärna. Vi får helt enkelt göra om och göra rätt. Kom och stäm av med oss igen om ngr månader så ska vi se om vi lyckats bättre.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi får helt enkelt göra om och göra rätt.
Kom och stäm av med oss igen om ngr månader så ska vi se om vi lyckats bättre.