Smokey: Mest komiska var ju när domaren reducerade Diddes matchstraff till en tvåa, och publiken jublar. Hockeykunnande på hög nivå haha. Alternativt var det Timrås supportar som hördes, och då får man ifrågasätta om Örebroarna begrep något överhuvudtaget.
På ett annat tema. 3 spelade matcher 8 gjorda mål. 5 av dessa är från backar. Enbart JD och EP som har målat på forwardssidan, detta måste förbättras framledes om vi ska ha en chans i matchserien
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Alternativt var det Timrås supportar som hördes, och då får man ifrågasätta om Örebroarna begrep något överhuvudtaget.
På ett annat tema. 3 spelade matcher 8 gjorda mål. 5 av dessa är från backar. Enbart JD och EP som har målat på forwardssidan, detta måste förbättras framledes om vi ska ha en chans i matchserien