1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2510018

Sv: Slutspel 2023
Örebronx:

Handlar trots allt bara om en sketen kvartsfinal i en jävla sport. Kommer att bry mig som fan på måndag också, men om vi då åker ur är det ändå inte hela världen. Den är liksom redan förlorad. Men 3-3 i matcher hade varit fint. Så att vi kan hålla ihop det här ett tag till som en enda lycklig hockeyfamilj. Ju fler gånger vi möts desto mer minnen skapas för kommande generationer av hockeyfans i Timrå och Örebro. Vi är ännu inte riktigt där, men en sjunde och avgörande match kanske kan göra lite skillnad. Då lär vi aldrig glömma varandra.

Svarskommentarer

Sv: Slutspel 2023
DJ Hemp: Det har du helt rätt i. Förutom att serien skulle va förlorad. Är den ju inte förrän det är över, men jag kan ju tippa på att många intalar sig det för att lindra ev besvikelse. Känns lite som detta kan sluta lite hur som helst nu, t.o.m. bli en modern klassiker om det vill sig illa för vår del 😅

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer