1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2510020

Sv: Slutspel 2023
DJ Hemp: Det har du helt rätt i. Förutom att serien skulle va förlorad. Är den ju inte förrän det är över, men jag kan ju tippa på att många intalar sig det för att lindra ev besvikelse. Känns lite som detta kan sluta lite hur som helst nu, t.o.m. bli en modern klassiker om det vill sig illa för vår del 😅

Svarskommentarer

Sv: Slutspel 2023
Örebronx:

Menade att världen redan är förlorad. I alla fall för min del. Saker som den här matchserien sker liksom på övertid. Får gärna bli en modern klassiker. Gillar att vi ännu har chansen, men befarar att er så kallade tyngd fäller avgörandet på måndag. Tackar i så fall för den tid som var.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer