1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2510022

Sv: Slutspel 2023
Örebronx:

Menade att världen redan är förlorad. I alla fall för min del. Saker som den här matchserien sker liksom på övertid. Får gärna bli en modern klassiker. Gillar att vi ännu har chansen, men befarar att er så kallade tyngd fäller avgörandet på måndag. Tackar i så fall för den tid som var.

Svarskommentarer

Sv: Slutspel 2023
DJ Hemp: tycker du verkligen det? Nog för att mycket är kasst men inte förlorad väl? Matchserien går dock lite på övertid nu för mig också men det var ju pga mitt dåliga omdöme som gjorde att jag fått för mig det skulle gå enklare än vad det gjorde... tji fick jag... ja tyngden har vi ju men era spelare har en förmåga att få våra att se små ut under perioder. Det är illavarslande för vår del men gör också serien mer intressant antar jag.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer