Tom Topp: Jag hoppas och tror att spelarna vilar, får massage och kör spa etc allt för att kunna koppla av idag och ladda inför den avgörande matchen. Sedan flyger vi ner imorgon mitt på dagen och ger allt och slår ut Örebro! :)
Tom Topp: Ja verkligen - JJ har dragit en närmast omänsklig börda denna säsong - det kan möjligen vara en (del)förklaring till att han inte toppar nu (sliten)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...