Tom Topp: Ja verkligen - JJ har dragit en närmast omänsklig börda denna säsong - det kan möjligen vara en (del)förklaring till att han inte toppar nu (sliten)
En fråga . Går inte JJ ut onödigt ofta och möter motståndarna vid anfall från sidorna . Visst han gör sig större men ofta så har man sett örebroarna utnyttja utrymmet hans skapar mellan sig och mållinjen till att droppa puckar bakom honom .
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...