1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2512865

Sv: Slutspel 2023
jhnd91: Den enda risken att ni förlorar ikväll är om era spelare får psykbryt av att höra dom plastiga Örebroarnas enda ramsa eka hela kvällen (DET ÄR VI - SOM ÄR - ÖREBRO!) När ska Närke kötts supporterförening komma med något nytt är frågan? Tänk själv att behöva genomlida 26 matcher på hemmaplan varje år och lyssna på den jävla ramsan. Hade varit mer rättvist med en sjunde avgörande i Timrå ikväll, hemmapubliken var magisk i förra matchen.

Jag tror ändå att ni vinner, Örebroarna har nog fullt med hjärnspöken just nu och det kommer Lander, Dallas, EP, Lyytinen och Hartmann m.fl utnyttja till fullo. Ikväll studsar pucken äntligen er väg. Heja Timrå!

Svarskommentarer

Sv: Slutspel 2023
SuneMangs:
Och Örebros enda ramsa är tagen från Hammarby..

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...