1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2519218

Sv: Silly Season 2023-2024
mikenomad: "slippa" Bernie?? Va fan har du inte vänt kappan än? Klart Bernie ska spela i röd/vit tröja (utan gröna detaljer), till hösten. Som ersättare till Stenqvist alltså.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2023-2024
OlliJanne: Vi vill alla ha nyheter om spelartruppen snart. Vi får nog vänta till efter påsk iaf, troligen till slutet av april tills spelarna återsamlas igen och vissa har tänkt igenom sin roll och ev förslag de fått från Kapanen. Juel borde bli först ut att presenteras efter påsk kan man tycka. Hållander kanske dröjer tills i sommar som någon skrev pga deadline i NHL. Trist att det inte händer så mycket just nu.

Sv: Silly Season 2023-2024
OlliJanne: Bernard är inget för oss, fel på alla plan. Har oerhört svårt att se honom ta rollen långt ner i hierarkin hos oss vilket han måste förväntas göra om det skulle bli aktuellt. Förstår inte vad vi ska med honom till. Stjärna i lingonserien fine. Men i ett lag med topplagsambitioner i SHL? Nope

Sv: Silly Season 2023-2024
OlliJanne: Håller med Mike, har svårt att se han räcka till i SHL.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.