mikenomad: Angående "Bernie", så tycker jag det är värt risken. Troligtvis inte dyr och vem vet, kanske blir bra även om jag också är lite skeptisk. Garanterat inte svår att bli av med honom om det inte skulle funka. HA lagen lär buda vilt! Det är ju inte första gången supportrar sågar Kimmo värvningar, hoppas denna blir lika bra!? Men Modogoliderna lär väl gå upp, så då behöver vi ju inte ens grubbla längre!?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.