1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614798 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2522061

Sv: Silly Season 2023-2024
falconuggla: Jag tror att Timrå ångrar sig lite med EA. Det är där skon klämmer.
Har kikat igenom hans siffror över hela säsongen och ska man dra en slutsats av allt så är han i paritet med botten 5 av alla centrar i ligan sett till istid. Extremt dålig i offensiv. Medioker defensiv. Förlorar puck. Vinner för lite puck i närkamper.
Det finns en anledning till varför han inte presenterats ännu.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2023-2024
DenRöda: Ja jag har förtvivlat svårt att förstå varför man vill förlänga med EA. Han accepterar sin roll, men det är det enda som jag kan se som är positivt med honom. Han är för svag både defensivt och offensivt i min bok.

Tar hellre in Värmhed här på denna plats så han kan utvecklas.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.