Jag roade mig med att leta lite på Örebrohåll vad fansen tyckte om Nick Halloran under hans säsong där. Han gjorde 6+6 på 20 matcher.
Nu ska vi se. Jag bara kastar ur mig div. citat från random skribenter där en nämner Halloran tillsammans med två andra nyförvärv efter säsongen 21-22 som totalt misslyckade. En annan är mer upp på Halloran och nämner honom som okej i grundserien, helt osynlig i slutspelet.
Andra blandar upp- och nerbedömningar men slår man ut bedömningen överlag så är det väl att ett nyförvärv som tas in för att göra poäng också behöver göra just precis det - producera poäng framåt. Då är inte 6 mål och 6 assist och att bli osynlige mannen i ett slutspel godkänt.
Vad var det sammantagna betyget på honom i Modo i HA de matcher som han gjorde?
Rip Kirby: "Pappa Mittbena, snälla värva min kompis Pääjärvi. Skicka iväg Laleggia och Halloran, de är dumma och vill ha pucken jättemycket, vädjar sonen Anton" ;-)
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Nu ska vi se. Jag bara kastar ur mig div. citat från random skribenter där en nämner Halloran tillsammans med två andra nyförvärv efter säsongen 21-22 som totalt misslyckade. En annan är mer upp på Halloran och nämner honom som okej i grundserien, helt osynlig i slutspelet.
Andra blandar upp- och nerbedömningar men slår man ut bedömningen överlag så är det väl att ett nyförvärv som tas in för att göra poäng också behöver göra just precis det - producera poäng framåt. Då är inte 6 mål och 6 assist och att bli osynlige mannen i ett slutspel godkänt.
Vad var det sammantagna betyget på honom i Modo i HA de matcher som han gjorde?