Kulltorp: Vad grundar man detta på? Kan inte minnas jag läst nått liknande uttalande från Kapanen i allafall.
"Det ska in ytterligare en kvalitetsback här, men inte förrän senare under säsongen då en utländsk back kan komma till Sverige på artistskatt"
Kanske att Aftonblaskan fått info som ingen annan har fått?
Även om jag är rätt skeptisk till Aftonblaskans kvalite i övrigt när det gäller silly. Rätt ofta som Ros och CO har varit ute och cyklat när de påstått de haft viss info.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
nått liknande uttalande från Kapanen i allafall.
"Det ska in ytterligare en kvalitetsback här, men inte förrän senare under säsongen då en utländsk back kan komma till Sverige på artistskatt"
Kanske att Aftonblaskan fått info som ingen annan har fått?
Även om jag är rätt skeptisk till Aftonblaskans kvalite i övrigt när det gäller silly. Rätt ofta som Ros och CO har varit ute och cyklat när de påstått de haft viss info.