1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2551338

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Vad grundar man detta på? Kan inte minnas jag läst
nått liknande uttalande från Kapanen i allafall.

"Det ska in ytterligare en kvalitetsback här, men inte förrän senare under säsongen då en utländsk back kan komma till Sverige på artistskatt"

Kanske att Aftonblaskan fått info som ingen annan har fått?

Även om jag är rätt skeptisk till Aftonblaskans kvalite i övrigt när det gäller silly. Rätt ofta som Ros och CO har varit ute och cyklat när de påstått de haft viss info.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Känner inte heller till det, men antar att de bara lägger in det för att skapa intresse. Blask-style

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...