Kulltorp: Skellefteå ligger förövrigt under med 1-0 mot nått franskt lag inför 3:e perioden. Som sagt så skall man inte dra allt för stora växlar av en försäsong alla ggr. 🤪
Kulltorp: Hoppas de toppat formen på försäsong helt enkelt. Jag håller dem fortfarande som ett bottentippat lag. De är väldigt känsliga för skador framförallt!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...