1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615024 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2562768

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Hoppas de toppat formen på försäsong helt enkelt. Jag håller dem fortfarande som ett bottentippat lag. De är väldigt känsliga för skador framförallt!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Satt och ögla den artikeln med för en halvtimme sedan 😅 Men detta kommer jag ha otroligt svårt att få ihop. Snubben lär ju kunna lobba 10 miljoner i AHL, om han ens hamnar där..
Uppladdat:

500x0-img5959.png


Sv: Apropå nånting...
Konstaterar att Oskarshamn fortfarande inte lyckats lämna sin stenålderstuta på skroten även denna säsong och att hemmapubliken är i fullständig extas efter att med nöd och näppe vunnit mot Nybro i sin sista försäsongsmatch

Skrota Be-Ge Hockey Center

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...