mikenomad: Risken för bråk imorgon är överhängande som sagt. Speciellt om vi förlorar. Hoppas att vi slipper se det. Var ju hockeybråk med Rätta virket vid förlusten i Luleå senast. De lär säkert vara på hugget imorgon också,
Zäta75: Chansen att det drabbas samma är väl inte så stor? Modos supportrar är på andra sidan av arenan och är mer eller mindre inburade. Utanför arenan lär det krylla av avspärrningar och poliser runt ingången till bortastå.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...