Zäta75: Chansen att det drabbas samma är väl inte så stor? Modos supportrar är på andra sidan av arenan och är mer eller mindre inburade. Utanför arenan lär det krylla av avspärrningar och poliser runt ingången till bortastå.
{7043}: Nej Öltältet är ju utanför huvudingångarna ut mot E4 och där är väl ingången till bortastå också? Dessutom lär det ju vara ett hundratal Modo-fans som inte ens går in på bortastå
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...