1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2570023

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
Ingmar Bergman-lördag hittils. Back to the red white roots.

Blanksvart.

Ångest och jävla elände.

Perioder av glim och glamm är förödande för oss TIK:are som vandrat i decennier av svårmod och leriga uppförsbackar.

I pausen går jag ut i bilen och hämtar några burkar solvarma fulöl.

Det kan alltid bli sämre. Blir det för glatt och bra, då kommer det garanterat som någon jävla förmån som ska beskattas.

Älska Timrå i med och motgång. Kämpa!

Och när jag ser Björn Borgs reklam för Sibylla i pausen, då växer fan disignen på Timrås bortaställ till absoluta världsklass!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
Lander åker ju runt och sover där ute.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer