1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614816 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2586830

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-10-21
Peacedog: Många var under isen idag.

Hanzls sämsta matchen t.ex.

Ändå är vi så pass med hela matchen.
Andra perioden är bland det värre jag skådat.

Med tanke på att vi de facto kommer förlora flera matcher denna säsong, så är jag glad ifall det är denna höga nivå vi förlorar på 🥳

SKÅL BRABBBRUSLINGAR eller vad fan det är SMÅNAND skriver 🍻

Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-10-21
{9908}: Ja va faaaan sä man!!!
Töm å glöm rabbuslingar på torsda gör vi tvåsiffrigt a la ketchupeffkten mot Montana!!!🥳🥳🥳
Halleluja 😇😇😇
Uppladdat:

500x0-fbimg1697873096576.jpg


Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-10-21
{9908}: Ja "strukturen" sitter ju i allafall där.
Det var offensiven som lämnade mycket att önska. Hade tabellen inte varit så ruskigt jämn så hade man väl kunnat slappna av på ett annat sätt bara.
Som väl är så ser vi ut att hänga kvar i topp 6 i allafall. Nya tag på torsdag!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.