Charliejfz: Grattis till seger. Förstår att det var välbehövligt.
Märks att SHL är inne i serielunksperiod nu. Bläddrade runt lite bland matcherna igår och där var minst ett riktigt dåligt och ofokuserat lag i varje match, oftast två. Möjligt att matchen Skelet-Lulä höll bättre nivå men jag har inte sett något från den.
Vi har ett par riktigt vassa skribenter här på HS som varmkör motorsågen mellan matcherna ;-) Nu gör vi en dåligare match mot Rögle men vi skulle kunna göra en grym match men förlora mot typ Colorado med följden att 2-3 spelare borde säljas.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.