OlliJanne: Det ligger mycket i det. Lander och Jonte. Spelar dom på halvfart så kommer laget spela därefter över tid. Spelar dom på sin högsta nivå är vi med i racet om topp5. Annars inte.
{7043}: Appropå Jonte: Jonte tycker jag har blivit mer katt och mindre tiger sen Lander kom in. Han var betydligt mer ledande i sin stil när han själv var kapten. Hade gärna sett mer av honom som ledare, han är ju fortfarande assisterande.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.