1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614810 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2587390

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-10-21
Nu börjar det röra på sig i Jönköping, är nog bara timmar kvar för Montén och Nubben. Trist slut för Nubben, undrar om det här är det sista vi ser av honom på elitnivå?

Svarskommentarer


Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-10-21
mikenomad: ja synd på Nubben men hur tänkte han egentligen när han tog in Montén? Lagbygget i övrigt är ju också ett skämt och nu har han ju haft en säsong på sig att bygga om och ändå är de lika usla som förra året. Tänk om Kapanens dumpning av LaLeggia och värvningar av MPS, Lyytinen och Rindell inte funkat och laget tvingats kvala... ujujuj vad sågen hade gått varm här inne

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-10-21
mikenomad: Tråkigt för Nubben! Men han gjorde ett misstag när han valde tränare! Det får han sota för nu!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.