bar mofftak: Skrev inte att supportrarna är en del av laget. Jag skrev att om en spelare betedde sig som en del härinne gör skulle han inte bli långvarig i klubben.
Ser man till forumet är det bevisligen enklare att såga spelare efter varje baklängesmål.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ser man till forumet är det bevisligen enklare att såga spelare efter varje baklängesmål.