mikenomad: Den glöden och viljan hade päjäärvi i början denna säsong. Men tycker den inte syns lika mycket sen han bytte kedjekompisar,eller har jag fel kanske ?😬
Annaaa: Du har helt rätt. Jag är inte alls övertygad över att de kedjekonstellationer vi har nu är de rätta. Lander är som sagt helt förändrad. Det måste vara några personliga problem han har som vi inte känner till. Han är inte gammal än och borde kunna spela som förra året
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer