Kulltorp: tappat är att ta i men kalla det gnissel. Vi är inte ensamma om att ifrågasätta nickedockorna i båset eller diktatorns coaching om en säger så. Sen att Ante tappar det i intervjuer gör inte att man vinner omklädningsrummet. Lägg till att sonen är kapten så förstår du varför Kimmo sonderar terrängen för nästa år. Och allt det där syns på isen där man inte längre följer ’systemet’. Men samtidigt - ett par vinster smörjer gnisslet medans det ökar med förlusterna. Men det pyr (dock ingen brand)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...