Kulltorp: Jag sa det så fort Juel blev klar, men fick en del mothugg då, Att Juel mycket väl kan konkurrera ut Johansson.
Målvaktskampen är vidöppen just nu. Förhoppningsvis lever inte JJ på gamla meriter och att hetast får stå.
Nånting säger mig att Juel är en målvakt som kan vara i den berömda zonen på ett annat sätt än JJ i allafall. Speciellt i ett slutspel.(om vi nu får spela något sådant)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Målvaktskampen är vidöppen just nu. Förhoppningsvis lever inte JJ på gamla meriter och att hetast får stå.
Nånting säger mig att Juel är en målvakt som kan vara i den berömda zonen på ett annat sätt än JJ i allafall. Speciellt i ett slutspel.(om vi nu får spela något sådant)