Kulltorp: Är nog ingen som vänder sig mot kritik i sig. Men allt ständigt ältande och drev mot samma personer blir ju bara tröttsamt, ofta låg nivå dessutom. EP tex, visst att han inte presterade på topp under stora delar förra säsongen men här inne var han minsann totalt värdelös ( även fast han inte var så jävla dålig som många skrev )
Som sagt, klart man får kritisera men det bör väl finnas gränser och nyanser på det. Så tänker jag iaf.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Som sagt, klart man får kritisera men det bör väl finnas gränser och nyanser på det. Så tänker jag iaf.