{297}: Tror faktiskt inte att du var först med det.
Även om han inte fått den utdelning man förväntar sig så försöker han ju i alla fall. Idag är det ju bara han som åker skridskor av forwards. Ingen annan försöker ju.
Men visst; lite mer utdelning hade man önskat sig.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Även om han inte fått den utdelning man förväntar sig så försöker han ju i alla fall. Idag är det ju bara han som åker skridskor av forwards. Ingen annan försöker ju.
Men visst; lite mer utdelning hade man önskat sig.