1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2617131

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2023-12-19
Kerstin_k: Tänker vara den första som säger det. Anton Wedin är en kostsam flopp för Timrå. 11 matcher och 1 mål. Han får hur mycket speltid som helst, han har också haft hur många målchanser som helst från match 3 och framåt.

Svarskommentarer

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2023-12-19
{297}: Tror faktiskt inte att du var först med det.

Även om han inte fått den utdelning man förväntar sig så försöker han ju i alla fall. Idag är det ju bara han som åker skridskor av forwards. Ingen annan försöker ju.

Men visst; lite mer utdelning hade man önskat sig.

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2023-12-19
{297}: Skönt att för en gångs skull kunna säga att någon har sopfel. Nu känns det lite som att du kastar tärning. Han är bäst i Timrå i kväll. Igen. Den enda med någon slags energi.

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2023-12-19
{297}: vad fan surrar du om!

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2023-12-19
{297}: Wedin är ingen flopp. Punkt. Han har varit bäst på plan i många matcher utan att göra poäng

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer