1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2617140

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2023-12-19
{297}: Wedin är ingen flopp. Punkt. Han har varit bäst på plan i många matcher utan att göra poäng

Svarskommentarer

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2023-12-19
Zäta75: Nej, det finns andra i laget som haft betydligt längre tid att spela in sig denna säsong än Wedda..

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2023-12-19
Zäta75: Han ska väl prestera framåt , mål hade varit trevligt . Ingen utplockad målvakt funderar Åke på . NÄHÄ , vi vänder då va ?

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2023-12-19
Zäta75: Vad har han producerat sen han kom tillbaka? Efter en säsong på träningscykeln? Inte ett skit har han producerat. Och innan nån säger att han faktiskt gjort 3 assist, det är mål som förväntas från honom.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer