Sputnik: Hoppas innerligt inte detta var ett tecken på att hela grejen kring Ante-gate snarare stulit energi än att ha gett det. Ante har sett rätt energilös ut ett tag dessutom.
Hur påverkar det gruppen och Ante när det kommit ut att "bärande" spelare varit med och gett input till förändring?
Hoppas detta bara var ett undantag. Annars har jag en känsla av att Ante kanske inte står i båset innan säsongen är över..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer