Andersson: Trendbryters IK klev in och säkrade ett trendbrott för Öreplast. Dessutom måste man ju fråga sig om vi vunnit en enda match efter ett uppehåll de senaste 5 åren?
Andersson: Insatserna efter ett uppehåll är säkert något som man hoppas ska bli bättre med en ny huvudtränare. Vi hade behövt en lång bortaturné nu men istället är det rätt många hemmamatcher.
Förhoppningsvis är vi väl tillbaks i lite mer normal nivå snart och då bör vi klara slutspel.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer