1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2618688

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-12-26
Andersson: Insatserna efter ett uppehåll är säkert något som man hoppas ska bli bättre med en ny huvudtränare. Vi hade behövt en lång bortaturné nu men istället är det rätt många hemmamatcher.

Förhoppningsvis är vi väl tillbaks i lite mer normal nivå snart och då bör vi klara slutspel.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-12-26
Oron för klubbens mående växer och växer.
Vi behöver göra miljonbelopp i vinst, men spelar en direkt supporterfientlig hockey som skrämmer bort folk från att gå på match.

Nej, hoppas verkligen att det blir någon jävla skärpning annars får vi skatta oss helvetes jävla lyckliga om vi inte spelar ett negativt kval till våren.

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-12-26
bar mofftak: Jag är rädd för ett fritt fall i tabellen nu.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer