1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2628462

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Efterlyser bojkott på Lördag för att visa att detta inte ens är värdigt att se om man så bjuder på biljetterna.

Har du en biljett? SNÄLLA dyk inte upp på lördag.

Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
vonDöbeln: Jag är på..Trots säsongs så har jag andra saker att göra på lördag. . hockeyn kommer långt ner på prio så länge det är så jävla oseriöst och tamt agerande iifrån både spelare och ledare. Min tid är mer värd än såhär.

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
vonDöbeln: man kan vara besviken men det är kontraproduktivt att inte gå på matchen. Klart man ska ge sig iväg till arenan

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer