Linkovich: Nej, tyvärr så kommer det till en punkt där man som supporter måste ta saken i egna händer. Klubben håller käft och gör ingenting samtidigt som laget blir förnedrat på isen.
Utebliven publik är det enda tydliga tecknet på att man fanimej inte ställer upp på den här patetiska jävla skiten längre.
Så återigen, har du en biljett. Nyttja för helvete inte den på lördag så att de här syltryggarna förstår att de kör hela föreningen i skiten.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer