1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614781 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2643862

Sv: Timrå IK - HV71 2024-02-01
mikenomad: Ja i detta skede så får man anse det som klokt. Risken för negativt kval anser jag som obefintlig nu
Och vi skall klappa ihop totalt för att missa topp 10 för slutspel med.
Givetvis så är ju topp 6 målet,
Men ingen katastrof om vi missar det heller.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - HV71 2024-02-01
Från vad jag sett tycker jag Eronen har steppat upp de senaste matcherna. Igår hade han t ex två passningspoäng och tycker inte han är en stor säkerhetsrisk längre i egen zon. Om han steppar upp ytterligare till slutspelet är det nästan som att få in en ny spelare.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.