1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614774 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2643880

Sv: Timrå IK - HV71 2024-02-01
Från vad jag sett tycker jag Eronen har steppat upp de senaste matcherna. Igår hade han t ex två passningspoäng och tycker inte han är en stor säkerhetsrisk längre i egen zon. Om han steppar upp ytterligare till slutspelet är det nästan som att få in en ny spelare.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - HV71 2024-02-01
Rico01: Känslan är att både han och Erixon brukar växla upp lagom till det roliga börjar. Synd de inte orkar hålla den standarden lite mer ofta under resten av säsongen bara

Sv: Timrå IK - HV71 2024-02-01
Rico01: Eronen har varit bra i dom senaste matcherna!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.