Dubbeld: Vi må ha ett extremt skadat lag osv. men mycket talar väl för att vi ska klara slutspel ändå. Väl där kanske det blir en snabb sorti men om nån hade sagt före säsong att Rögle och Örebro skulle slåss om kvalplats, då hade man inte trott på det. Det hade kunnat vara värre med andra ord.
Faktum är att det bara är skitlag som slåss om att hamna i kvalet. Det spelar fan ingen roll vilket lag som åker ut, vilket det än blir så blir man nöjd.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Faktum är att det bara är skitlag som slåss om att hamna i kvalet. Det spelar fan ingen roll vilket lag som åker ut, vilket det än blir så blir man nöjd.