Jag vill se allroundbackar i laget. Som det är nu är våra backar antingen för naiva bakåt eller för dåliga framåt. Gärna någon snabb och fysisk back som också kan behärska klubban. Gör motståndarna en omställning ska vi inte dratta på ändan. Sen hoppas jag vi får ett lite mer pragmatiskt försvarsspel där man börjar med att försvara blålinjen samlat, inte automatisk igelkott som vi kör nu där motståndarna kan skicka in höstlöv som styrs in framför mål.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.