1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614987 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2695224

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Onekligen, mycket stark värvning känns som alla lag har ett(åtminstone) affischnamn på backsidan på rostern. Förutom oss då såklart..

Oapropå! När släpper TIK videon som skulle komma idag på första veckan med Olli?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Gewe: Skulle nog säga not so much.

Såg honom i varenda match i två säsonger och känner att här pratar vi om en av SHL:s mest överskattade spelare.
Riktigt usel på skridskorna och knappt normalbegåvat spelsinne.
Utan tvekan var det Joel Perssons förtjänst att han fick prova på spel på andra sidan Atlanten.

Definitivt ingen back jag ”hade velat se Timrå öppna storplånkan för.
Kanske kan funka med Pudas eller Sandin-Pellikka.


Sv: Apropå nånting...
Gewe: 15:00

Sv: Apropå nånting...
Gewe: Jag tror förvisso på Nässén. När han nu presenteras.. Men det skulle vara mysigt om vi nån gång får vara med om att landa en toppback som flera lag är med och visar intresse över. Som kanske varit över och testat på spel i NHL/AHL och vänder hemåt Sverige.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer