Såg honom i varenda match i två säsonger och känner att här pratar vi om en av SHL:s mest överskattade spelare. Riktigt usel på skridskorna och knappt normalbegåvat spelsinne. Utan tvekan var det Joel Perssons förtjänst att han fick prova på spel på andra sidan Atlanten.
Definitivt ingen back jag ”hade velat se Timrå öppna storplånkan för. Kanske kan funka med Pudas eller Sandin-Pellikka.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Såg honom i varenda match i två säsonger och känner att här pratar vi om en av SHL:s mest överskattade spelare.
Riktigt usel på skridskorna och knappt normalbegåvat spelsinne.
Utan tvekan var det Joel Perssons förtjänst att han fick prova på spel på andra sidan Atlanten.
Definitivt ingen back jag ”hade velat se Timrå öppna storplånkan för.
Kanske kan funka med Pudas eller Sandin-Pellikka.